Kniha stížností a návrhů

Děláme vše pro to, abychom vás slyšeli a byli lepší!

Více než 336000 sezení bylo provedeno

Více než 140000 stálých zákazníků

Vážení zákazníci sítě VEAN TATTOO

Ve naší společnosti si vážíme názoru každého zákazníka a využíváme systém dotazování po návštěvě, abychom zajistili vysoce kvalitní služby a zlepšili kvalitu naší práce s cílem dosáhnout interakce, která vede k lepším výsledkům.

Po každé seanci dotazujeme 100% našich zákazníků, abychom zjistili jejich názor na kvalitu poskytovaných služeb, stejně jako co by se dalo v naší práci zlepšit nebo změnit. To nám umožňuje včas reagovat na všechna přání a připomínky a udržovat vysoké standardy služeb.

Dvacátého prvního dne po návštěvě kontaktujeme 80% zákazníků, abychom se ujistili, že jsou spokojeni s výsledkem. To nám umožňuje nejen udržovat kontakt se zákazníky, ale také zaručit, že každý z nich je s výsledkem spokojen dlouhodobě.

Jsme otevřeni dialogu a nabízíme zákazníkům možnost podávat stížnosti a návrhy prostřednictvím webových stránek nebo osobního účtu, kde mohou sledovat stav svého podání online.

Oddělení

Kontroly Kvality

Formulář

*Zpracování do dvou pracovních dnů, pokud vás nekontaktovali nebo máte naléhavou situaci, obraťte se na číslo uvedené na webu nebo na online konzultanta.

Systémy zpětné vazby a kontroly kvality
1

Systém dotazování během a po sezení s následujícími průzkumy po 10-21 dnech nám umožňuje shromažďovat informace o kvalitě hojení tetování a spokojenosti se službami. To nám dává možnost posoudit, jak dobře vyhovujeme očekáváním klientů a kde jsou potřeba zlepšení.

2

Program "Tajný zákazník" pravidelně kontroluje všechny aspekty našeho servisu, od komunikace po kvalitu provedené práce, identifikuje potenciální problémy pro jejich následné odstranění.

3

Systém kontroly plnění dotazníků odděleními prodeje a automatickým voláním klientů, kteří nevyplnili dotazníky, nám pomáhá ujistit se, že neztrácíme cenné názory a návrhy.

4

Možnost zanechávat podrobné recenze na našem webu a v mobilní aplikaci 24/7 zdůrazňuje naši otevřenost a touhu slyšet každého klienta.

5

Pravidelné profesionální kontroly mistrů vedoucími specialisty v oboru a stálé mistrovské kurzy pro naše zaměstnance zaručují vysokou kvalitu poskytovaných služeb.

6

Periodické audity našich kontrolorů a mistrů ve studiích nejméně jednou za tři měsíce udržují vysokou úroveň profesionality a kompetence našeho týmu.

7

Systém automatických úkolů pro dodržování sanitárních norem zajišťuje jejich striktní provádění a automatizaci kontrolních procesů, což je důležité pro bezpečnost a zdraví našich klientů.

8

Systém automatických úkolů pro dodržování sanitárních norem zajišťuje jejich striktní provádění a automatizaci kontrolních procesů, což je důležité pro bezpečnost a zdraví našich klientů.

Používáme soubory cookie k vylepšení vašeho prohlížení, zobrazování personalizované reklamy nebo obsahu a také k analýze našeho provozu. Kliknutím na „Přijmout“ souhlasíte s používáním souborů cookie.